تبلیغات
ســـــــــی تــــكــــــ - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست و چه جایگاهی در تجارت امروزی دارد؟
 
ســـــــــی تــــكــــــ
درباره وبلاگ


سی تک ، یک نام نیست ، حتی اوج یک کوه نیست ، ساده تر که بگویم ، " چیزی به وسعت یک عمر خاطره ست " ، چیزی شبیه رقابتی بی ثمــــــر ، شاید برای یک از یاد رفته ی عاصی ، ســــی تک ، نشانه بود ، آواز یک پرنده ی خار زار برای آغـــاز مبارزه ، در جایی که فرصت نبرد نه برای رستم بود و نه ، اسفندیار ....!

مدیر وبلاگ : شیرین عنایتی
نویسندگان




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 2 آذر 1392 11:14 ق.ظ
باسلام:
CRMیک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است که در جهت برنامه ریزی،زمانبندی وکنترل فعالیتهای قبل وبعد از فروش سازمان با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمانهااز طریق ابزار های متعددی چون وب،تلفن و... بکار می رود.
چهارشنبه 29 آبان 1392 06:14 ب.ظ
crm به معنی مدیریت روابط با مشتری است.crm نرم افزاری است که برای کسب آکاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.بطور خلاصه crm نرم افزاری است که به جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان,فروش,تاثیر بازاریابی,واکنشها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.
سه شنبه 28 آبان 1392 10:25 ق.ظ
با سلام
crm یا مدیریت ارتباط با مشتریان :مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی و فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن در اهداف نهایی یک سازمان در این 3 هدف یاری خواهد داد:3 عنصر اصلی در یک crm موفق وجود دارد :1-افراد 2-روند کار 3- فن اوری
شنبه 18 آبان 1392 02:16 ب.ظ
crm واژه ایست برای ارتباط بهتر با مشتریان
..مخفف customer relationship management
راهبردیست برای جمع آوری اطلاعات و رفتارهای تجاری مشتریان ...
پنجشنبه 16 آبان 1392 01:00 ق.ظ
با سلام
CRM
مخفف CUSTOMER RELATION MANAGEMENT ( مدیریت روابط مشتری )
تعریف : رویکردی است جامع با هدف پاسخگویی مناسب به نیاز ها و توقعات مشتری یا مشتری احتمالی ، در سریعترین زمان مناسب و ممکن از طریق بهترین کانال های ارتباطی ، با در نظر گرفتن یک سطح هزینه مناسب .
در خصوص جایگاه CRM در تجارت امروزی میتوان اظهار داشت از آنجایی که یکی از اهداف برجسته در تجارت ، رسیدن به درآمد بیشتر با صرف هزینه کمتر بوده است و با در نظر گرفتن این امر که مطالعات مختلف نشان داده ، هزینه پایبند کردن یک مشتری پنج برابر ارزانتر از هزینه بدست اوردن یک مشتری جدید بوده است می توان نتیجه گرفت مدیریت روابط مشتری از جایگاه حساس و فوق العاده ای در دنیای رقابت و تجارت برخوردار می باشد .
منبع :
WWW.PRACTICALSYS. COM/CRM.PHP
سه شنبه 7 آبان 1392 12:32 ب.ظ
یعنی ارتباط مستمر وموثر با موشتری .هنگام فروش ، هین فروش و بعد از فروش .
بر طرف کردن مشکل مشتری به روش صحیح هم اعتماد مشتری را نسبت به شما بیشتر مکند هم مشتری در مقابل به شما وفا دار است یک مشتری راضی 5 مشتری جدید
crm نرم افزار اطلاعاتی است که
تصویر کلی و روشن و در عین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز از مشتری و فرایند فروش را به دست می دهدو این امکان را فراهم می سازد که با هر مشتری ارباط ویژه و کار سازی را بر قرار کنیدتا هیچ فرصتی را برایفروش بیشتر و تامین بهتر رضایت مشتری را از دست ندهیم
سه شنبه 30 مهر 1392 10:31 ق.ظ
CRM در لغت به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و در واقع سیستمی است که می تواند ارائه خدمات و محصولات به مشتریان شامل خریداران، تامین کنندگان و دریافت کنندگان خدمات در یک سازمان، شرکت خصوصی یا یک فروشگاه را بهبود دهد.
منظور از مدیریت ارتباطات در این سیستم، اهمیت دادن به نیازهای شناخته شده هر مشتری است تا انتظارات طرفین یک معامله به خوبی برآورده شده و روابط بلند مدت و منافع آینده تضمین گردد.
نرم افزارهای بسیاری با کاربری های متفاوت اما در راستای همین تعریف در بازار ارائه شده است که عموما شامل قابلیتهایی از جمله:
ثبت و مدیریت اطلاعات مشتریان، دفتر تماس، مدریت ارتباطات و تماس ها، یادآوری قرارها و کارها، مدیریت سفارشات و قراردادها، سیستم مدیریت مالی، رده بندی مشتریان، ارسال پیام کوتاه، ایمیل و نامه نگاری، سیستم گزارشات فروش، مدیریت خدمات پس از فروش و مدیریت انتقادات و پیشنهادات می شوند.

یک نمونه CRM آنلاین: http://www.sageone.com
دوشنبه 29 مهر 1392 05:51 ب.ظ
منظور از CRM مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که تکنولوژی است که میتوان مشتریان را دورادور کنترل کرد و هزینه ها را پایین آورد و نیز باعث منافع بیشتر سازمان شد.
دوشنبه 29 مهر 1392 04:58 ب.ظ
واژه CRM مخفف Customer Relationship managmentو یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است .این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قوی تر با آنها منجر شود .
دوشنبه 29 مهر 1392 02:58 ب.ظ
crm مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاری اطلاق می شود که به سازمان کمک می کند به شیوه ای سازمان یافته با مشتریانش را مدیریت کند. سعی دارد راهبردی خلق کند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده، اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد و مانع از تکرار بیهوده کارها شود.در crm خروج یک نفر از سازمان باعث از هم پاشیدن هیچ چیز در سازمان نخواهد شد.
جایگاه و نقش crm در تجارت امروزی سبب بهبود فروش،بازاریابی، خدمات رسانی به مشتریان و حمایت اطلاعاتی می شود که موجب موفقیت در دنیای تجارت امروزی می گردد.
شنبه 20 مهر 1392 10:50 ب.ظ
استاد عزیز من اسممو یادم رفت بنویسم جواب قبلی رو من نوشتم
جمعه 19 مهر 1392 10:51 ب.ظ
CRM مخفف عبارت Customer Relationships Management میباشد. یعنی همان مدیریت ارتباط با مشتریان.
مدیریت ارتباط با مشتریان سه عامل مشتری،فرایند،تکنولوژی به موازات هم و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد که بهینه سازی ارتباط با مشتریان یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکتند. که جایگاه مهمی در تجارت امروز دارد.
جمعه 19 مهر 1392 10:44 ب.ظ
CRM همان مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده ای است تا از هزینه ها کاسته و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری با مشتریان باشد.
جمعه 19 مهر 1392 10:38 ب.ظ
CRMیا مدیریت ارتباط با مشتری بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان های ارائه کننده محصول است که بوسیله سیستمی موثر و به روز شونده،اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان ها قرار میدهد،سازمان ها بوسیله این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود(کالا/خدمات)پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند.
پنجشنبه 18 مهر 1392 04:09 ب.ظ
واژه CRMسیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیفت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوی نیازهای ورفتاری تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود.
در نهایت رابطه قوی بامشتریان مهمترین رنز موفقیت هر کسب وکار است
پنجشنبه 18 مهر 1392 01:26 ب.ظ
سلام...
CRM فرآیند فوق العاده مهمی است كه در تجارت می تونه به ما كمك كنه زودتر به هدف برسیم و در جامعه نقشخود را پررنگ تر كرده و خودی نشان دهیم.در واقع متشكل از روش های زیركانه ای ست كه خواسته های مشتریان را شناسایی كرده و درصدد این بر آییم كه آنها را گسترش داده و به همون صورت كه مد نظر مشتری بوده و به به آن روشی كه مشتری مورد نظر رغبت دارد به آنها ارائه شود...
سه شنبه 16 مهر 1392 08:11 ب.ظ
سلام به همه
crm اطلاعات مشتریان برای رسیدن به اهداف بازاریابی است که می تونه فروشنده و یا تولید کننده رو از وضعیت مشتری برای رسیدن به تولیدات و خدمات متنوع یاری کنه.در بانک ...... هم منوی crm تعبیه شده .
جمعه 12 مهر 1392 11:52 ق.ظ
CRM مخفف کلمات Customer Relathonship M anagment به معنی مدیریت روابط با مشتری است . یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیاز ها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنها مورد استفده قرار میگیرد
پنجشنبه 11 مهر 1392 04:35 ق.ظ
سلام:روش هوشمندانه یافت.بازاریابی.فروش.وخدمات به مشتری است.وجایگاه اصلی دارد.
چهارشنبه 10 مهر 1392 03:42 ب.ظ
به این میگن به مطلب خوب. خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم مطالب جدیدت رو بخونم.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :