تبلیغات
ســـــــــی تــــكــــــ - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست و چه جایگاهی در تجارت امروزی دارد؟
 
ســـــــــی تــــكــــــ
درباره وبلاگ


سی تک ، یک نام نیست ، حتی اوج یک کوه نیست ، ساده تر که بگویم ، " چیزی به وسعت یک عمر خاطره ست " ، چیزی شبیه رقابتی بی ثمــــــر ، شاید برای یک از یاد رفته ی عاصی ، ســــی تک ، نشانه بود ، آواز یک پرنده ی خار زار برای آغـــاز مبارزه ، در جایی که فرصت نبرد نه برای رستم بود و نه ، اسفندیار ....!

مدیر وبلاگ : شیرین عنایتی
نویسندگان




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
یکشنبه 26 شهریور 1396 09:41 ب.ظ
This is really interesting, You are a very skilled
blogger. I've joined your rss feed and look forward to seeking more of
your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!
پنجشنبه 16 شهریور 1396 06:00 ق.ظ
Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and
i was just curious if you get a lot of spam responses?

If so how do you protect against it, any plugin or anything
you can suggest? I get so much lately it's driving me insane so any help is
very much appreciated.
دوشنبه 30 مرداد 1396 11:59 ق.ظ
Hi there, I enjoy reading all of your article. I wanted to write a little comment
to support you.
سه شنبه 17 مرداد 1396 01:40 ق.ظ
Greetings from Idaho! I'm bored at work so I decided to check out your site on my iphone during
lunch break. I enjoy the info you provide here and can't wait to take a look when I
get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my cell phone ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, very good blog!
یکشنبه 15 مرداد 1396 09:29 ب.ظ
I do not even understand how I finished up right here,
however I believed this post used to be good.
I don't recognize who you're but certainly you're going to a well-known blogger when you are not already.
Cheers!
جمعه 13 مرداد 1396 08:44 ب.ظ
Yesterday, while I was at work, my cousin stole my apple ipad and tested to see if it can survive a forty
foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.
I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
جمعه 13 مرداد 1396 08:16 ب.ظ
My brother suggested I might like this blog.

He was totally right. This post truly made my day. You cann't imagine just how
much time I had spent for this info! Thanks!
جمعه 13 مرداد 1396 01:15 ب.ظ
Great beat ! I wish to apprentice while you
amend your website, how could i subscribe for a blog site?
The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this
your broadcast provided bright clear concept
سه شنبه 10 مرداد 1396 01:15 ق.ظ
Hi, just wanted to mention, I liked this article.

It was funny. Keep on posting!
سه شنبه 6 تیر 1396 08:27 ق.ظ
What's up, this weekend is pleasant designed for me,
since this occasion i am reading this impressive educational post here at my home.
یکشنبه 4 تیر 1396 09:37 ب.ظ
core از خود نوشتن در حالی که ظاهر شدن مناسب در آغاز آیا واقعا نشستن بسیار خوب با من پس از برخی از زمان.
جایی درون پاراگراف شما در واقع موفق به من مؤمن متاسفانه
فقط برای کوتاه در حالی که.
من این مشکل خود را با فراز در منطق و یک ممکن است را خوب به پر کسانی
که معافیت. اگر شما که می توانید انجام من می مطمئنا تا پایان تحت
تاثیر قرار داد.
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 03:47 ق.ظ
It is appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy.
I have read this post and if I could I wish to suggest
you few interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to this article.
I want to read even more things about it!
جمعه 1 اردیبهشت 1396 12:15 ق.ظ
I was curious if you ever thought of changing the structure of your site?
Its very well written; I love what youve got to say.

But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.
Maybe you could space it out better?
سه شنبه 29 فروردین 1396 10:38 ب.ظ
I really like reading through a post that can make people think.
Also, many thanks for allowing me to comment!
دوشنبه 28 فروردین 1396 09:23 ق.ظ
If you are going for most excellent contents like
me, only go to see this website every day because it provides feature contents, thanks
سه شنبه 22 فروردین 1396 04:57 ق.ظ
I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get got an nervousness over that you wish be delivering the
following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly a
lot often inside case you shield this hike.
یکشنبه 20 فروردین 1396 11:39 ب.ظ
I like the valuable information you provide to your articles.

I will bookmark your weblog and test once more
here frequently. I'm quite sure I will be told lots of new stuff proper right here!
Best of luck for the next!
چهارشنبه 16 فروردین 1396 11:51 ق.ظ
Thanks , I've just been looking for info about this subject for a long time and yours is the best I've found out so far.
But, what in regards to the conclusion? Are you sure concerning the supply?
سه شنبه 15 فروردین 1396 06:50 ب.ظ
It's appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.

I have read this post and if I could I desire to
suggest you some interesting things or suggestions.
Perhaps you could write next articles referring to this article.
I desire to read even more things about it!
جمعه 11 فروردین 1396 03:15 ق.ظ
Hello there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any suggestions?
شنبه 2 آذر 1392 11:14 ق.ظ
باسلام:
CRMیک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است که در جهت برنامه ریزی،زمانبندی وکنترل فعالیتهای قبل وبعد از فروش سازمان با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمانهااز طریق ابزار های متعددی چون وب،تلفن و... بکار می رود.
چهارشنبه 29 آبان 1392 06:14 ب.ظ
crm به معنی مدیریت روابط با مشتری است.crm نرم افزاری است که برای کسب آکاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.بطور خلاصه crm نرم افزاری است که به جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان,فروش,تاثیر بازاریابی,واکنشها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.
سه شنبه 28 آبان 1392 10:25 ق.ظ
با سلام
crm یا مدیریت ارتباط با مشتریان :مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی و فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن در اهداف نهایی یک سازمان در این 3 هدف یاری خواهد داد:3 عنصر اصلی در یک crm موفق وجود دارد :1-افراد 2-روند کار 3- فن اوری
شنبه 18 آبان 1392 02:16 ب.ظ
crm واژه ایست برای ارتباط بهتر با مشتریان
..مخفف customer relationship management
راهبردیست برای جمع آوری اطلاعات و رفتارهای تجاری مشتریان ...
پنجشنبه 16 آبان 1392 01:00 ق.ظ
با سلام
CRM
مخفف CUSTOMER RELATION MANAGEMENT ( مدیریت روابط مشتری )
تعریف : رویکردی است جامع با هدف پاسخگویی مناسب به نیاز ها و توقعات مشتری یا مشتری احتمالی ، در سریعترین زمان مناسب و ممکن از طریق بهترین کانال های ارتباطی ، با در نظر گرفتن یک سطح هزینه مناسب .
در خصوص جایگاه CRM در تجارت امروزی میتوان اظهار داشت از آنجایی که یکی از اهداف برجسته در تجارت ، رسیدن به درآمد بیشتر با صرف هزینه کمتر بوده است و با در نظر گرفتن این امر که مطالعات مختلف نشان داده ، هزینه پایبند کردن یک مشتری پنج برابر ارزانتر از هزینه بدست اوردن یک مشتری جدید بوده است می توان نتیجه گرفت مدیریت روابط مشتری از جایگاه حساس و فوق العاده ای در دنیای رقابت و تجارت برخوردار می باشد .
منبع :
WWW.PRACTICALSYS. COM/CRM.PHP
سه شنبه 7 آبان 1392 12:32 ب.ظ
یعنی ارتباط مستمر وموثر با موشتری .هنگام فروش ، هین فروش و بعد از فروش .
بر طرف کردن مشکل مشتری به روش صحیح هم اعتماد مشتری را نسبت به شما بیشتر مکند هم مشتری در مقابل به شما وفا دار است یک مشتری راضی 5 مشتری جدید
crm نرم افزار اطلاعاتی است که
تصویر کلی و روشن و در عین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز از مشتری و فرایند فروش را به دست می دهدو این امکان را فراهم می سازد که با هر مشتری ارباط ویژه و کار سازی را بر قرار کنیدتا هیچ فرصتی را برایفروش بیشتر و تامین بهتر رضایت مشتری را از دست ندهیم
سه شنبه 30 مهر 1392 10:31 ق.ظ
CRM در لغت به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و در واقع سیستمی است که می تواند ارائه خدمات و محصولات به مشتریان شامل خریداران، تامین کنندگان و دریافت کنندگان خدمات در یک سازمان، شرکت خصوصی یا یک فروشگاه را بهبود دهد.
منظور از مدیریت ارتباطات در این سیستم، اهمیت دادن به نیازهای شناخته شده هر مشتری است تا انتظارات طرفین یک معامله به خوبی برآورده شده و روابط بلند مدت و منافع آینده تضمین گردد.
نرم افزارهای بسیاری با کاربری های متفاوت اما در راستای همین تعریف در بازار ارائه شده است که عموما شامل قابلیتهایی از جمله:
ثبت و مدیریت اطلاعات مشتریان، دفتر تماس، مدریت ارتباطات و تماس ها، یادآوری قرارها و کارها، مدیریت سفارشات و قراردادها، سیستم مدیریت مالی، رده بندی مشتریان، ارسال پیام کوتاه، ایمیل و نامه نگاری، سیستم گزارشات فروش، مدیریت خدمات پس از فروش و مدیریت انتقادات و پیشنهادات می شوند.

یک نمونه CRM آنلاین: http://www.sageone.com
دوشنبه 29 مهر 1392 05:51 ب.ظ
منظور از CRM مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که تکنولوژی است که میتوان مشتریان را دورادور کنترل کرد و هزینه ها را پایین آورد و نیز باعث منافع بیشتر سازمان شد.
دوشنبه 29 مهر 1392 04:58 ب.ظ
واژه CRM مخفف Customer Relationship managmentو یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است .این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قوی تر با آنها منجر شود .
دوشنبه 29 مهر 1392 02:58 ب.ظ
crm مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاری اطلاق می شود که به سازمان کمک می کند به شیوه ای سازمان یافته با مشتریانش را مدیریت کند. سعی دارد راهبردی خلق کند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده، اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد و مانع از تکرار بیهوده کارها شود.در crm خروج یک نفر از سازمان باعث از هم پاشیدن هیچ چیز در سازمان نخواهد شد.
جایگاه و نقش crm در تجارت امروزی سبب بهبود فروش،بازاریابی، خدمات رسانی به مشتریان و حمایت اطلاعاتی می شود که موجب موفقیت در دنیای تجارت امروزی می گردد.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :